מה זה קופירייטינג?
קופירייטינג זה יצירת טקסטים או חומרים פרסומיים אחרים בעלי אופן שיווקי. קופירייטינג טוב כרוך ביצירת תוכן שכתוב משכנע ומניע קהלים לפעולה. יישום אסטרטגיות קופירייטינג מאפשרת למותגים להגדיל את ההמרות, הפניות והמכירות. מאמר זה בוחן מה מרכיב קופירייטינג טוב. בנוסף במאמר זה גם תמצאו טיפים והמלצות לכתיבת קופי איכותי ומשכנע שיביא לכם עוד לקוחות וישמר לקוחות קיימים. בעגה המקצועית משתמשים במילה קופי שמתייחסים לקופירייטינג.
מה זה קופירייטר?
המושג רַעֲיוֹנַאי (בלועזית: קוֹפִּירַיְטֶר, מאנגלית: Copywriter) הוא אדם הפועל במסגרת משרד פרסום או כפרילנסר. ומייצר רעיונות (בעיקר טקסטים) בתחום הפרסום. הוא אחראי על כתיבת החומר הפרסומי, לעומת הארט דיירקטור (הרעיונאי החזותי או המעצב) שאחראי על הצד העיצובי ברעיון. בפועל, הגבולות מטושטשים, ושני הצדדים מבצעים ביחד את החזון של המותג והחשיבה היצירתית.
סוגים נפוצים של קופירייטינג כוללים:
– מאמרים בבלוג
– פוסטים ברשתות חברתיות
– דפי אינטרנט
– פרסומות
– קמפיינים בדוא"ל
– מכתבי מכירה
כאשר המטרה היא לפתח מסרים משכנעים שמתחברים לקוראים וגורמים להם לעשות פעולות רצויות.
טכניקות לשיפור והתייעלות בתור קופירייטר
קופי מצוין לא חייב ליהיות מסובך. רוב הפעמים ההפך הגמור. מדובר בהבנת הקהל שלך ושימוש בעקרונות פסיכולוגיים מוכחים. !keep it simple
קופירייטינג איכותי מדבר ישירות אל הקהל שלך
הבן את הקורא האידיאלי שלך וכתוב בשפה מוכרת באמצעות אוצר המילים והטון שלו.
צור לידים עם רלוונטיות לקורא שלך
מקד את המסרים שלך במה שהכי חשוב ללקוחות שלך. הראה שאתה מבין ויכול לתת מענה לצרכים ולמטרות שלהם.
תשתמש בקו הדק שבין היגיון ורגש ובמשחק בינהם
שלב יתרונות רציונליים עם פניות פסיכולוגיות לצרכים כמו הישג, מעמד או ביטחון.
ספר סיפורים מרתקים שלהב את הקהל
שלבו סיפורי הצלחה, מקרי שימוש ותרחישים שהקוראים יכולים להתייחס אליהם ברמה הרגשית.
מדריך עם קריאות ברורות לפעולה
הנחה את הקהל שלך לבצע פעולות ספציפיות הבאות עם כיוון ברור.
קופי טוב מניב תוצאות עסקיות מוחשיות
כמו כן נתונים מראים שכתיבה שיווקית איכותית מובילה באופן עקבי ליותר מכירות ולעליות המרה מרשימות, כולל:
– שיעורי קליקים גבוהים ב-98%.
– 105% יותר לידים
– 55% עלייה בשיעורי ההמרה של המכירות
כתיבה שיווקית ויצירתית מניעה את הצמיחה העסקית.
סיכמתי לכם את הנקודות החשובות לשים אליהם לב :
– קופירייטינג משתמש בעקרונות פסיכולוגיים בכדי ליצור מסרים משכנעים.
– טכניקות כמו רלוונטיות וסיפור סיפורים יכולות לעזור בהעברת מסרים שיווקיים ואף להגביר את המעורבות.
– קופי איכותי ומשכנע מעלה המרות, לידים ומכירות.
– גישה לקופירייטינג עם מטרות עסקיות ספציפיות.
קופירייטינג מאפשר למותגים לבדל ולשווק ביעילות את הפתרונות שלהם. זוהי פעילות בעלת החזר ROI גבוה שמשלמת דיבידנדים נדיבים מאוד כשהיא נעשית נכון. אצלנו ב IBOOST היצירתיות לפניי הכל! כפי שניתן לראות, קופירייטינג מדויק זהו חלק חשוב מאוד בהצלחת העסק שלך. תן לנו ליצור עבורך קופי מנצח שיעזור לך להשיג את השאיפות העסקיות שלך. ליצירת קשר עם מחלקת הקופירייטרים המנצחת של IBOOST לחץ עליי!